Michał Bielewicz
4 maj 20181 min
Aktualizacja: 5 maj 2018
W jego trakcie przybliżę specyfikę chińskiego rynku, profilu konsumentów, kanałów sprzedaży w tym e-handlu, nowoczesnych technologii w handlu detalicznym, marketingu marki i roli mediów społecznościowych w jej komunikacji z klientami. Przedstawię praktyczną wiedzę jak zabezpieczyć prawa do znaku towarowego w Chinach, jak zbudować ofertę produktową skierowaną do konsumentów w Państwa Środka, dystrybucję produktów a także jak przygotować organizację do biznesu z Chinami.
Zachęcam prezesów spółek spożywczych, dyrektorów handlowych, eksportu, menadżerów rynków, marketingu i produktu do wzięcia udziału w konferencji.
Udział jest bezpłatny, ale wymaga wcześniejszej rejestracji. W tym celu należy wejść na stronę organizatora:
http://www.gochina.gov.pl/20180427/Seminarium_spozywcze_Jak_eksportowac_produkty_spozywcze_do_Chin
Liczba miejsc ograniczona.
Seminarium będzie doskonałą okazją do indywidualnych spotkań, na które serdecznie zapraszam.