• Michał Bielewicz

Udana emisja kuponów zakupowych w chińskiej metropolii.

Spektakularna i skuteczna zarazem akcja pobudzenia konsumpcji odbyła się w Hangzhou, stolicy prowincji Zhejiang w #Chiny. Lokalny samorząd tej ponad 10-cio milionowej metropolii chcąc pobudzić zakupy konsumenckie, jako pierwszy w Chinach podjął decyzję o obdarowaniu mieszkańców miasta kuponami zakupowymi.



W dwóch seriach wyemitowano voucher'y o łącznej wartości 26,3 mln €. Mieszkańcy miasta wydali na zakupach łącznie 289 mln € ✅. Dzięki temu handel detaliczny w badanych 30 najpopularniejszych centrach handlowych osiągnął poziom sprzedaży na poziomie 85% r/r. Badane galerie zanotowały w tym czasie sprzedaż w zakresie 5,2 - 7,8 mln €.


Pierwsza transza o wartości 18,81 mln € przełożyła się na sprzedaż w wysokości 234 mln €. Druga seria w wysokości 7,44 mln € przyniosła utarg równy 54,6 mln €.


W okresie 31.03-31.05 emitowane będą dodatkowo elektroniczne kupony dla zatrudnionych w Hangzhou. Łączna ich wartość wyniesie 64,9 mln €.



#fmcghashtag #foodandbeverageshashtag #consumergoodshashtag #shoppingcentres

  • White LinkedIn Icon
  • White Twitter Icon
  • White Facebook Icon

© 2020 by Michał Bielewicz. Wszystkie prawa zastrzeżone.

  • White LinkedIn Icon
  • White Twitter Icon
  • White Facebook Icon